Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Desenvolupament i Gestió d'Actius Immobiliaris

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)

L'objectiu del màster universitari en Desenvolupament i Gestió d'Actius Immobiliaris (MUDGI) és capacitar professionals com a agents de canvi en el sector de la gestió immobiliària, històricament immobilista i generador d'externalitats. Pretén oferir una formació intel·lectual i professional, humana i social, a més de donar a conèixer aspectes nous i desenvolupar una actitud crítica sobre el sector immobiliari existent tenint en compte les necessitats ambientals i socials actuals.

El màster pretén produir professionals en planificació, desenvolupament i gestió d'inversions en actius i empreses immobiliàries innovadores, mitjançant una formació sòlida sobre els mecanismes econòmics, financers, tecnològics i organitzacionals que incideixi en el benestar i la inclusió social de les persones i en la preservació de l'entorn. Es posarà l’èmfasi també en els models emergents de negoci i en la participació publicoprivada en la solució dels problemes socials vinculats, per exemple, a l’accés a l’habitatge o la rehabilitació.
Durada i inici
1 curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense altres despeses addicionals (no inclou taxes acadèmiques de caràcter no docent ni expedició del títol):
1.660 € (6.331 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Espanyol

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició
Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics
Hi poden accedir les persones candidates que tinguin un títol en les àrees següents:
  • Arquitectura
  • Arquitectura Tècnica i Edificació
  • Dret
  • Administració d'Empreses i Economia
  • Enginyeria Civil i Industrial
  • Altres àrees afins a l'àmbit de l'acció immobiliària
Els estudiants i les estudiants estrangers de parla no hispana hauran d'acreditar el nivell B2.2 de castellà i passar una entrevista personal.
Places
Preinscripció
Període de preinscripció obert.
Termini previst: fins al 05/05/2024.
Com es formalitza la preinscripció?
Admissió i matrícula
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció