Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Ciència i Enginyeria Avançada de Materials

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

El màster universitari en Ciència i Enginyeria Avançada de Materials (web del màster) proporciona una formació avançada en el camp de la ciència i l'enginyeria de materials, un camp de coneixement interdisciplinari que inclou l'estudi de l'estructura, les propietats, el processament i les aplicacions de materials metàl·lics, ceràmics, polimèrics i biològics, i que engloba els materials estructurals tradicionals, els funcionals, els nanomaterials i els biomaterials.

Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense altres despeses addicionals (no inclou taxes acadèmiques de caràcter no docent ni expedició del títol):
3.320 € (12.662 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes

Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics

Perfils recomanats:

• Graus en enginyeria
  • Graus en ciències
  • Llicenciatures en ciències
  • Enginyeries superiors
  • Enginyeries tècniques

S'exigeix el nivell B2 d'anglès i B2 de castellà (estudiants estrangers) acreditables en el moment de formalitzar la matrícula.

Criteris d'admissió
  • Expedient acadèmic (60%)
  • Correspondència de les competències d'accés de l'estudiant amb les competències del màster (40%)
Places
Preinscripció
Període de preinscripció obert.
Termini previst: fins al 24/06/2024.

Com es formalitza la preinscripció?
Admissió i matrícula
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Amb universitats internacionals
  • Grau EEBE (Biomèdica, Elèctrica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Energia, Mecànica, Materials, Química) / Bs. C. Ecole Centrale + Màster EEBE (Ciència i Enginyeria Avançada de Materials, Master in Interdisciplinary and Innovative Engineering, Chemical Engineering). (Ecole Centrale Lille - Centrale de Lyon - Ecole Centrale Marseille - Ecole Centrale de Nantes - CentraleSupélec - França).
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció