Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Enginyeria Geològica i Ambiental (interuniversitari UPC-UB)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Aquest grau no ofereix places de nou ingrés.

Aquest grau interuniversitari integra els principis de les ciències geològiques en l'anàlisi i les tècniques de l'enginyeria per proporcionar solucions fiables i sostenibles ambientalment i adaptades a les necessitats de la societat. Adquiriràs els coneixements necessaris per avaluar i gestionar els recursos naturals i la protecció del medi ambient, i per resoldre problemes pràctics associats a la construcció d'infraestructures utilitzant els principis de l'enginyeria sostenible.

Els estudiants d’aquest grau impartit conjuntament per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona de la UPC i la Facultat de Ciències de la Terra de la Universitat de Barcelona han de realitzar obligatòriament al llarg dels estudis alguna estada internacional.

4 anys
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2023-2024
Idiomes

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.371 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Lloc d'impartició
Professió regulada
Aquest grau habilita per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer/a Tècnic/a de Mines.
Sortides professionals
Totes les que estan relacionades amb la construcció, el medi ambient, els recursos naturals, els riscos naturals i la instrumentació en tots els sectors en què l’enginyeria geològica i ambiental són aplicables:
  • Empreses constructores, consultories i laboratoris.
  • Empreses relacionades amb el medi ambient.
  • La indústria del petroli i el gas. Prospecció i caracterització de recursos naturals (petroli, gas, minerals, matèries primeres).
  • Empreses d'instrumentació i control. Administracions.
  • Serveis geològics.
  • Centres de recerca.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Obre el video a tv.upc.edu
Activitats per a futurs estudiants Consulta totes les activitats

Sol·licita informació