Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (especialitat de Matemàtiques)

Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

El màster interuniversitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (especialitat de Matemàtiques) (web del màster) que coordina la Universitat Autònoma de Barcelona i on hi participa la Universitat Politècnica de Catalunya, té com a objectiu principal capacitar els estudiants per ser professors de secundària, és a dir, per poder ensenyar la matèria de matemàtiques i per actuar com a educadors, mitjançant l'exercici de la funció tutorial.

Especialitats

• Matemàtiques
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: octubre
Horaris i modalitat
Idiomes

Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster